Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!

Siirry alas 
+2
Fendiny
Horage
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 29, 2008 9:40 am

Nyah, hyvä jos jaksan polkea aamulla keskustaan bussia oottelemaan ja iltapäivällä kotiin, eikä matkaa ole kuin vähän päälle kilometri, mutta matkalla on melko paljon mäkiä...
Bussit on juu kivoja, mutta kun on iltapäivällä niin väsynyt ettei jaksa olal hiljaa, tulee helposti naurukohtauksia *köhköh*
Bussikuskit vähän hermostuu aivan varmasti minuun ja kavereihini, koko ajan nauru päällä...
Ja joskus puolentunnin odottaminen ei tee hyvää kellekkään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 29, 2008 3:32 pm

JALAAAT MISSÄ OLETTE VITTU MISSÄ MUN JALAT ON!!!!
Jalat on tunnottomat kun oli coopperi tänään... yhden aikoihin ja vieläkin särkee.. nyt on uusi kampaus ei enää liikoja hiuksia..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 12:52 pm

Coopperi on inhottava.. Itse en pysty juoksemaan kunnolal niin pitkään kun polvet vähän alkaa reistailemaan *köhköh* ja kylkiluihin lakaa koskea vain siksi kun ne on joskus murtunut tai jotain...
Minulla on coopperi kaiketi jossai ntulevaisuudessa vielä, kun ei ole liikuntaa tässä jaksossa...
Mutta joka aamu yli 30 metriä ylöspäin kun luokkamme on viimeisessä koulurakennuksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 12:54 pm

jaa mulla on kepoisasti yhtä paljon päivässä kun Kauppis on niin saakelin iso..
ja se että ottaa kylkiluiden kohdalta on huonoa kuntoa ei muuta.
jalat oli paskana ja silti juoksin nyt se näkyy... ei vasemmalle jalalle tule paljon painoa laitettua...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 1:09 pm

Ei se oo huonoa kuntoa *mökötystä ja lapsellista kielen näyttöä*
((Kyllä varmaan murtuu jso tippuu ravaavan hevosen selästä kyljelleen maassa olevan puomin päälle..))
Se on kamalaa kun ei pysty laskeen painoa ollenkaan toiselel jalalle. (minulle käy joskus näin)

Vaihdammeko aihetta??
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 1:16 pm

Emme koska vaikka olisi tippunut niin kylkiluut paranee nopeesti jos niitä ei uudestaan hajota ja on vaan vahvempia kuin edelliset jos juot paljon maitoa se on siis huonoa kuntoa.

niin joo MENKÄÄ VASTAAN!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 1:22 pm

Vastattu ollaan. *Reippailua*

Pian tulee talviih! Pääsee laskettelemaan puiston kumpareelle pulkalla ja ties millä.
Piilotan sukseni vintille niin ei tarvitse hiihtää..
Saa taas käyttää maihareita.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 1:32 pm

justiinsa.. niinpä niin..

Meikä menee nyt katseleen Pirates Of the Caribiania kun kaikki kolme on kotona Very Happy..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 1:58 pm

huoh... talvi on niin suolesta... jotaan luisteluu koulussa... Kukaan normi ihminen ei osaa pelata jääkiekkoo mut sit on ne 50% ku harrastaa sitä ja luistelee kaukalon päästä päähän kolmes sekunnis... nii ja sit on tää perus datis porukka ketä ei omista luistimii ja kävelee joka ikinen liikunta tunti sen saman hikisen lenkin. Laskettelu on ainut hauska asia mitä voi tehdä talvella... jos lumipesua ei lasketa siis. Nyt kyllä **tuttaa... Ja misä ihmeessä Jillie o? se ei oo hyväksyny noit hahmoja vieläkään... turhuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:07 pm

sillä on varmaan vähän kiireitää ITS THE PEARL..

I have heard storys that its been killing peoples almoust 10 years and never left any survivers...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:25 pm

hmm... okei^^ haluaisin päästä pelittää... no... nyt tähän hätään Cs:s... kun on nyt niin tylsää ja se sattuu olee toisena pikakäynnistys valikossa...

Ps: People on muuten monikollinen sana joten sen perään ei tule monikolle yleistä s päätettä. Sana people on siis itsessään jo valmiiksi monikossa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:30 pm

kato itse leffaa ja kirjoittele sitten mitä sattuu...

Jaa CS mulla on se hankinta listalla kun yks meikän luokkalainen on suomen toiseksi parhaassa killassa... Pelaa nimellä Postman.. Se saa pikkusen Koodari viestiä päivittäin Very Happy..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:35 pm

Lael... =)) ois aika ziidee olla suomen toisteks parhaassa claanissa... aikamoiset sponsoritulot varmaan....
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:38 pm

ei se tienaa mitään.. Se pelaa huvikseen.. No jaa mutta se on Homo ainakin Gallerian mukaan.. Kun siellä vietämme lähes joka tunnin haukkuen toisen luokka kaverin kamuja ja nauramme niiden vastalauseille.. Mä olen kuulemma Rasisti että sillain.. en tiedä puhuuks se totta mutta niin se sanoi.. ja itse olen nähnyt sen Koodari viesti niitä tulee joku 100 päivässä.. ja ei se edes käytä koodeja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:47 pm

joo... mut se riippuu paljon mis pelaa... aina ku vetää puplaa ni jos on vähänki parempi pelaaja ni kyl niit viestei jokunen tulee... ja sit helposti saa bannia kaikilt nobo servuilt...
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 2:50 pm

se näytti mulle videotakin kun se ampui Headshotteja tuurilla.. muutama oli oikeesti ihan Noobeja vastaan ne ampui ohitse kaikki panokset niin tää kerkisi tähtään ja ampuun...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 9:31 pm

Hitsi, kun itse en muista enään yhden pelin koodeja millä voimistaa ryhmäänä. Olisi pitänyt kirjoittaa ne ylös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 9:32 pm

jaa meikä ei enää pelaa koodeilla kun ei ole tarpeen olen liian hyvä pelaamaan tai no The Sims2 käytän raha koodia en muuta. Koska se on hienompaa kun on upea kämppä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 9:43 pm

No osasin sen koodin, että kentä näkyy kokonaan ettei pelinappuloilla tarvitse siirtää, että näkee. Olisin halunnut tietää miten olisi saanut autoja keskiajalle, serkku osaa sen koodin. Autoista oli se hyvä, että niitä ei pystynyt murhata, mutta niilläpystyy tappaa vastustajan ukkeleita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 9:48 pm

ja mistä pelistä onkaan kyse???

Haluu ropettaa, ropettaa, ropettaa, ropettaa, ropettaa...

meikällä on paha ropetus into päällä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 02, 2008 9:35 am

huoh... aattelin tehä kaverien kanssa oman ropen... pistän foorumin ylös varmaan nyt atk tunnil... ku ei oo oikeen mitään kiinnostavaa tekemistä =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 02, 2008 3:44 pm

jaa en tiedä sitten vaikea saada porukkaa suosittelen ensin kotisivujen tekemistä huolella ja sitten vasta ruveta suunnittelemaan foorumia... mulla on sitten hieno tarina juonen alku jos joku haluaa mesessä jaetaan pyyntöjä vastaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 02, 2008 4:43 pm

Itselläni kun on tullut paljon roolipeli foorumi intoa olen ensiksi suunnitellut foorumin päässäni, aloittanut foorumin ja vasta melkein valmini foorumin jälkeen kotisivut, sillä minulal menee hyvin helposti hermot kaikkien freewebsien kanssa...
Nyah, pitäisi jtakaa roolipelin tekoa muttei vain jaksa, piirtämis inspistä löytyy jälleen kun sitä ei melkeimpä tarvitse....
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 02, 2008 4:47 pm

jaa mulla on taas inspiä kirjoittaa tarinaani niin on pakko jatkaa.. saan inspini auki bussi matkoilla joten pitää alkaa kantaan koulussa muistitikulla tätä niin voi jatkaa aina... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 05, 2008 2:54 pm

Se peli oli kyseessä mistä minun osaltani puhuin oli Age of Empire. Semmoinen kiva peli mistä minä pidän. Ainoita sotilas peli mistä pidän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä keskustelua-
Siirry: