Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pansy

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Pansy

Pansy


Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 30
Registration date : 12.01.2008

Pansy Empty
ViestiAihe: Pansy   Pansy Icon_minitimeTo Elo 06, 2009 11:11 pm

irc - galleria
deviantart (ex noir-hiver)
last.fm
naataseksuaali@windowslive.com * mese :----)
__________________

Moi terve, minuu kutsutaan nimillä Aleksi, Hiver/Pansy ja EMMA.
Ja oon syntynny vuonna 1994 myrskyisenä yönä 26 päivä maaliskuuta. Ikävää. Asun Espoossa, rakkaassa kotikaupungissani jota oikeastaan vihaan.

Pituutta ei oo kun jotain vähän yli 160 senttiä ja paino on salainen, laiha kuitenkin.~ Oon tosi mukava ihmisille mutta osaan olla ilkeäkin, älkää suututtako, purenn! >:E
Minul vaihtuu hiustenväri aika usein, sillä värit ei pysy hyvin päässä. Yleensä hiukset on kuitenkin mustat (joista tunkee ruskea läpi -.-) Vaatemaku on vähän sellanen.. Jännä. Yritän olla mahdollisimman omatyylinen, en tahtoisi kuulua mihinkään kategoriaan mutta yleisimmin minut nimitetään 'emoksi'.

Kuuntelen paljon musiikkia. MM. Alesana, Cobra Starship, One morning left, Girugamesh, Miyavi, PMMP, Apulanta, MCR, Billy Talent, AFI, Brokencyde ja monta muuta bändiä. Lisää bändejä joita kuuntelen löytyy LAST.FM'stä.

En todellakaan ole sosiaalinen uusien ihmisten lähettyvillä. Olen ujo ja puhun vain silloin, kun minulle puhutaan tai minulta kysytään jotain. Vihaan ujouttani, mutta se johtuu siitä että pelkään sanovani jotain väärää.
Pidän paljon ihmisistä, ilman niitä en voisi elää.
Tykkään todellakin tutustua uusiin ihmisiin, sillä ihmiset = elämä!♥ Joten saa lisätä mesen ja jutella ja muutenkin pitää yhteyttä ja tällätavalla c(:
Ja oon todella pessimistinen. Vaikka aina toisille ihmisille kun ne on alakuloisia, selitän kaikkea että täytyy katsoa asian valoisaa puolta, itse en ole sellainen.

Tykkään piirtää. Tosin en osaa piirtää mitään muuta paitsi koiraeläimiä, mutta en niitäkään hyvin (harjoitus tekee mestarin). Valokuvaus on myös yksi suurista intohimoistani ja tahtoisin isona valokuvaajaksi. Tällähetkellä kuvaan kameralla Canon EOS 1000D! 8)
Keräilen MyLittlePonyjä ja kaikenlaisia koruja jotka on sen mieleen. Tykkään todellakin laittaa hiuksia (omia tai muiden). Sekä vaatteista pidän myös. On aina pakko kerran kuussa käydä kaupoissa kiertelemässä ja ostelemassa kaikkea kivaa.

Ja siis pelaan täällä rakkaalla hahmollani nimeltä Abryary.

- anteeksi kusinen esittely >www< -
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiver-.webs.com
 
Pansy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: //Off Game :: Esittele itsesi-
Siirry: