Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Varjo esittäytyy

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jillie
Pikkuapuri
Pikkuapuri
Jillie


Viestien lukumäärä : 487
Location : ???
Registration date : 19.12.2007

Varjo esittäytyy Empty
ViestiAihe: Varjo esittäytyy   Varjo esittäytyy Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 12:34 am

Nimi: Riko/Jillie (oikeaa nimeähän ei hän paljasta)
Lempinimi: Ilmenee nimestäkin eli Riko tai Jil
Ikä: Nooh... 18. syntynyt 12.3
Rotuluokitus: Varjo(?)
Siviilisääty: Noh.. Seurustelee ^,^''
Sukupuoli: Tyttö o.o
Asuu: Jämsässä opiskelija asunnossa, mutta oikeasti Jyväskylässä, mutta viettää aikaa Outokummussa pohjois-karjalan rajamailla
Opiskelee Luontoyrittäjäksi jonka jälkeen puuartesaaniksi
Esiintyminen: Yleensä näkee Jyväskylässä, Jämsässä, Helsingissä, Tampereella ja Pohjois-Karjalan alueella.

Näkemys maailmasta: Humm.. vaikea selittää n.n''

Horoskoopi & Muu hölynpölyt:
* Eläinkunnan horoskooppi: Häh.. Kalat
* Kiinalainen horoskooppi: Vuohi
* Druidien horoskooppi: Lehmus
* Atsteekkien horoskooppi: Xochitl - Kukka
* Maya horoskooppi: Etznab - Peili
* "länsimainen" horoskooppi: Isojen tuulien kuu
* Toteemieläin: Puuma/susi
* Voimaeläimet: Susi & Korppi
* Taikaeläin: Pöllö(?)
* Voimaesine: unien sieppari
* Tarot kortti Kuu

Sähköposti: Riko_Shia@windowslive.com
Msn: Jillie_Shadow@hotmail.com


Luonne:
Ehkäpä lievästi sanottuna hullu. Erittäin sosiaalinen olen, jonka takia voi varautua että puhun hyvin paljon välillä jotain outoakin. Nauran melkein liikaa (nauru pidentää ikää, jos nauru pidentää ikää niin minusta ei eroon pääse, ellen kuole nauruun) jonka takia minua pidetään outona. Ehkä olenkin outo. Poikaseurassa hyyyyyvin hiljainen ja säikky. Masentunutkin tavallaan olen, mutta se ei päällepäin aina näy.. Jostain syystä en viihdy aina ihmisten seurassa, vaikka hyvin sosiaalista olentoa esitän.
Olen myös hyyyyvin pervo tapaus joissakin tapauksissa. Käyttäydyn oudosti eikä kukaan minua aina ymmärrä.

Ulkonäkö sekä pukeutuminen:
Pyöreän puoleinen 161 cm pitkä olento tuolla jolla on ruskeat hiukset siniset silmät ja joka pukeutuu mustaan huppariin, jossa on omituisia pääkalloja. Joskus myös "maihari" takki ilmenee yllä. Hyvin helppo tunnistaa loppujen lopuksi. Lyhyistä hiuksista pitävä olento, jolla on kuitenkin niskahiukset pidemmät. Pitää yleensä punaista plo huivia. Rakastaa mustaan pukeutumista, mutta vaaleampaakin näkee.

Pidän: Lukemisesta, sekoilusta, piirtämisestä (joskus), musiikin kuunelusta, tietokoneella vapaakentän pelaamisesta, laulamisesta
Vihaan: Riitelyä, huutamista, poikia (En rakastani)

Harrastukset: o.o' öäöö... en ole varma... Piirtäminen sekoilu

Musiikkimaku: Vähän kaikki, erityisesti japanilainen musiikki.
Lukee: Mangaa ja fantasiakirjoja
Elokuvat ja ohjelmat: Kaikki joissa on vähänkin kauhua tai poliisi ohjelmat
Parhaat kappaleet: DBSK - Tri-Angle, Miyavi - Jibun kakumei, Ismo alanko - Extaasiin, Apulanta - Trauma, Dark moor - The dark moor...
Parhaat kirjat: Ennuskivien mahti, Forgotten relams sarja ja dragon lance sarja, K2, Inuyasha..
Parhaat Ohjelmat/elokuvat: Henkien kätkemä, C.S.I, House...

Ropehahmot:
Niitä on viisikymmentä kappaletta vähän päälle, mutta luettelen muutaman
Jillie, Ethee, Riko, Varjokuva, Laiyam, Saiyami, Nefis, Sevi, Miharu, Jovy, Janjire, Jiroi, Yoshu, Kiou, Rene, Teruko, Milany, Judy, Irikime, Iroku, Shiam, Luca, Lucien, Aimi, Ewer, Dark, Tsumi....

Muuta:
Harjoittan Wiccalaisuutta jonkun verran n.n'
Minulla on koira ja oli kaksi gerbiiliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deathflower.forumotion.com
Jillie
Pikkuapuri
Pikkuapuri
Jillie


Viestien lukumäärä : 487
Location : ???
Registration date : 19.12.2007

Varjo esittäytyy Empty
ViestiAihe: Vs: Varjo esittäytyy   Varjo esittäytyy Icon_minitimeSu Heinä 05, 2009 11:19 am

EDIT :

Siviilisääty: Salaisuus, koska tilanne on muuttunut.
Esiintyminen: koko suomessa liikkuu mielellään! XD

Ulkonäkömuutos: Nykyään omistaa lähes valkeat hiukset, joissa on sininen raita niskassa ja otsahiuksien vieressä. Pukeutuu omituisesti ja omistaa huulikorun ja oikeassa korvassa kaksi korvista..

Muuta: Gerbiilit kuolleet, joten omistaa vain koiran.
Käynyt ulkomailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deathflower.forumotion.com
 
Varjo esittäytyy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: //Off Game :: Esittele itsesi-
Siirry: