Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!

Siirry alas 
+2
Fendiny
Horage
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 05, 2008 3:14 pm

jaa mikä niistä kun mä olen pelannut 2 ja 3 mutta en ykköstä.. meikä tykkää aika paljon 2. mutta paras peli mitä on hmm... SOLDAT tai AMERICAS ARMY!!! molemmat sota pelejä joista ei tarvii maksaa penniäkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 08, 2008 9:11 pm

Pah!
Age of Empire on tarpeeksi hyvä peli. Se riittää, mikä toimii tietokoneella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 08, 2008 9:12 pm

niin mutta mikä AEO?? Warcrafti on kanssa ihan hyvä (3 siis) ja toi guild warsi.. niihin olin koukussa viikonlopun...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:17 pm

Minulla on niitä kaksi ja haluaisin kolmas version mikä on kallis. The age of kings ja Conquerors expansion. Ostinne markka aikoina samasta paketissa tuli ja vielä tarjous osastolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:22 pm

kolmonen on kohtlainen mutta kakkonen paras ja siis age of kings ja conquerors on kakkonen yhdessä meikä on pelannut lähinnä age of kingsiä koska se on paras. Ykköstä en ole koskaan nähnytkään kai.. Onneksi on viikonloppu taas ihanaa levätä.. kolme viikkoa ja sitten tulee tehtyä töitä 400€ edestä vaikka verottaja iskeekin mun palkkaan tuossa summassa jo mutta silti RAHAN TULOA EI VOI ESTÄÄ!!!! Meikän pankki tilin saldo menee yli 3 000€ tämän vuoden loppuun mennessä Very Happy tällä hetkellä on 2500€ ja äiti velkaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:31 pm

En minäkän ole pelannut ykköstä, mutta olen kuullut. Hauskinta on se pelissä ainakin, kun laittaa yhden koodin pystyy tuomaan sinne upeita autoja keskelle keski aikaan. Conquerors on minusta paras, koska laittaa rakentamaan kaivos tekijää rakentaa kaivosta niin alkaa senjälkeen kaivamaa kultaa tai kiveä. Kuningas ajassa sen sijaan joudut erikseen niitä pistämään töihin, että ne kaivaa kultaa tai kiveä.
Rikkas mies. Varmaakin naisia alkaa satelee vieressä. Itse paljon köyhempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:34 pm

ei tällä ulkonäöllä niin ja mä olen pihi kun mikä... 8000€ pitäs kolmessa vuodessa kasata..
Kirjoitas Aegis sillä selvitetään jyvät akanoista ja saadaan peliin vähän toimintaa.. (talo kasaan 1s)
Kolmosessa en koodeja käytä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:37 pm

ok. No joo itse on saa pistää niitä autoja, mutta serkku osaa. Sen sijaan osasin yhden koodin, mutta se oli siinä. Joku robin se oli, joka kertoi koko alueen näkyvyyden, ettei tarvitse mennä ratsuilla.
Eihän sitä koskaan tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:41 pm

se koodi on kylläkin Marco sitten sen jälkeen Polo.. Robin hood tuo kultaa... Aegis on nopeutus koodi. en ole peliä pitkään aikaan pelannut mutta koodeja jäänyt päähän enempää en kylläkään muista ulkoa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:47 pm

Koodit kylläkin auttavat niissä vaikeissa tasossa. Itse olen vasta aika alhaalla, muuten olen alin eikä normaali. En minäkään ole vähä aikaa pelannut. Muista peleistä en oikei pidä mikä minulla on. Yksi muu minulla oli aika hyvä peli, mutta minulla meni siinä vain hermo. Angelina Jouli (Miten se kirkoitettiin) tom raider tyyppien jonkun lainen tietokone peli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:50 pm

se on angelina joli tai jotain... ja se on tomb raider... sitäkin on pelattu.. joskus.. Meikä pelaa nykyään soldattia ja Americas armyä pääasiallisesti kun pelaan koska ne vaan on parhaita.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:54 pm

Minä en ja muutenkaan en pysty pelata ikinä niitä pelejä mitä haluaisi pelata. Tietokonen muisti ei riitä vai oliko se tilavuus. Animall Z00n olisin halunnut ja siitä alkuperäisen huvipuiston missä omistettaan oma huvipuisto. Se on hauska peli ja aikaa vievä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:58 pm

nääh meikä haluaisi yhden toisen pelin.. mutta en jaksa ostaa ja CS 1.6 pitäs varmaan ostaa että voi mennä kamua ounaan Aim botilla ja Wall hackillä... Meikä on niin proo että tarviin molemmat koodit.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:01 pm

Eikö tietokoneeltakin löydy pelijen koodeja. Ainakin minun ystäväni on löytynyt ja ainakin FF peleihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:08 pm

KUKA HITTO KÄYTTÄÄ FINAL FANTASYISSÄ KOODEJA MÄ TUUN TAPPAAN SEN SE LOUKKAA KOKO PELIN IDEAA!!! FF PELATAAN LÄPI HIKI OTSALLA JA SITTEN OLLAAN YLPEITÄ SAAVUTUKSESTA KOODEJA VOI OLLA MUTTA EI NIITÄ KUULU KÄYTTÄÄ!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:14 pm

En saa kertoa, koska hän opettaa minulla Pleikkaa. Sitten en pääse enään laulamaan ja pelta massia tai sittä kettu peliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:17 pm

laulaminen on perseestä ja crashit on perseestä ainoot hyvät pelit on FF ja Battlefieldit sekä kunnon sotapelit. Pleikkarilla FF on just niin loistoja. ja mä tuun opettaan sille vähän tapoja.. Ei koodeja käytetä FFissä. Itsellä on 9 jumissa mutta koodeihin en sorru FF on aina joku keino voittaa.. (en voita 9 viimeistä pomoa)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:31 pm

Minä en saa pelta ja toisaalta en halua pelta, kun FF ei ole ihan minun juttuni. Ei millään pahalla. Mutta FF 10 autoin serkkuani päästin lävitse, kun tradekia oli hieman huono hänellä miten kannattaa kutsua jumalat esiin sellaista sitä ihanaa miestä vastaan, vaikka oli vihollinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:38 pm

10 on paskin niistä.. 12 ei edelleenkään vaan tunnut FF 7,8,9 on tunnetuimmat ja ns. kulta aika. Kutonen on kai aika hyvä ja 1-5 kohtuullisia. Kolmetoista on päin persettä tehty ja täysi paska.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:49 pm

Itse olen nähnyt 7,10 ja 12 pelejä. Muusta FF en tiedä oikein paljoakaan. Pistin isän soittoääneksi Sefirotin biibin. Isä ihastu täytiin siihen. Itsellä on joku Nokia versio Kun Fuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:51 pm

se on Sephiroth tai Seppo. Ja se biisi on One Winged Angel.. ja kolmetoista ei ole vielä tullut mutta tiedän että siitä tulee täys paska. Koska ne tekee sen xboxille myös... 9 on paras mun mielestä sitten 7. Kymppi on listan vikana jopa kaksitoista ennen sitä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 6:55 pm

Vincnet on paras niistä hahmoista tai sitten jellona sininen otus.
Tuleeko xboxille FF pelejä? Jos tulee se on mennyttä
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 7:00 pm

360 tekevät peliä ja siksi mä totean nykyään että sieltä tulee paskaa koska PS3 versio voitas tehdä 20 kertaa paremmaksi kuin joku xboxin mutta windowsilla nyt oli ylimääräistä paska rahaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 7:20 pm

Ok. Mutta minusta FF tulee olemaan Pleikalla parhaimina peleinä. Eikä missä 360, Wii tai missään muussa koneessa
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitimePe Syys 19, 2008 7:32 pm

samaa mieltä... XBOX on paska kone ja paskana pysyy...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content





Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä keskustelua-
Siirry: