Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!

Siirry alas 
+2
Fendiny
Horage
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeKe Helmi 04, 2009 11:56 pm

No jaa en ala kinailemaan, kun meillä on nähtävästi ihan eri mailman ajatukset.
Nyt olen lumoissa, kuin tein toiseen paikkaan uuden hahmon Vihtori Torparinhanuri ja sen veljensä Väinö Torparinkenkä. ehkä, kun on niin hauska nimi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTo Helmi 05, 2009 3:58 pm

jaa...
Meikä otti klaanin kassa turpaan vitun Low tason vastustajilta.. Se oli aika helkkarin hieno matsi meikä teki statsit 0 15...
Me ollaan niin saakelin hyviä pelaajia Very Happy
Meillä on yks high tason pelaaja klaanissa ja sekin otti turpaan todeten "CS on joukkue peli"
http://epicfail.dy.fi/
Siinä on asenne kotisivut Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeSu Helmi 08, 2009 11:39 pm

No teidän täytyy löytää pahempia vastuksia, että kehitytte. Onnea vaan.
Ai, että tämä viikonloppu on tylsää näin miten tehtiin makkaraa ja itsekkin sain kopeloida. Haju kuitenkin sai oksettamaan minua todella paljon, että meinasi laatta lentää. TV:stäkään ei ole tullut mitään hyvää ja kivaa ohjelmaa. Tähtiportin jakso oli jännä, mutta sekin täytyi katsoa pikakelauksena, kun äiti halusi katsoa muuta.
Täälä on muuten aika hiljaista ja milloinhan se Kon vastaisi siihen peliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeLa Helmi 14, 2009 9:45 pm

Meikän klaani voittanut nyt yhden PCW ottelun.
Vitun upeeta uus kone tulossa.
Razer Deathadder 3G Infrared Sensor, MSI P45 NEO3-FR, s775, ATX Intel P45, Intel Core 2 Duo / Core 2 Quad / Core 2 Extreme / Penry, 800/ ,
2GB DDR2-800 MODULE kertaa kaks, Intel Core 2 Quad Q9550 4x2.83 GHz/1333 12MB +Fan, s775 tuulettimella, OCZ STEALTHXSTREAM 600W ATX-virtalähde, GIGABYTE ATI RADEON HD4870 512MB PCI Express 2.0 -väylään. ATI-uutuus näytönohjainmarkkinoille tarjo, Nexus Clodius, ilman poweria ATX , Western Digital Caviar GP SerialATAII 1000GB 8.9ms, 7200rpm, 16MB, SATA300 ja Samsung SH-S223F/BEBE DVD-Writer, Black b 22x/48x luku/2x-48x kirjoitus DVD-/CD-ROM, DVD+R DL, 2M.

tuossa on tietoa koneesta jos jotakuta kiinnostaa. Se on ihan vitjan upee varmaan sit kun saan sen ostettua. Siis verrattuna tähän vanhaan. Sitten kun se viimein pääsee postiin niin pääsee kokoamaan sen ja asentaan Windows Xp ja saa uuden hiiren joka on toi eka toi Razerin Deathadder. eikä toi kone+hiiri maksanut kun 1080€ ja siitä 180€ on ALV. se mua vituttaa yhä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeMa Maalis 02, 2009 6:27 pm

Mun läppäri sen sijaan otti eilen yhteen paavelin kanssa. Ei voi lähettää mitään, kun paavelin on tiellä. Toiseen koneeseen uudempaa mikä toimiin paremmin. Uudestaan täytyi kirjoittaa mikä vitutti todella paljon.
Sen sijaan minulla on ollut ihana viikon, koska olen ollut kipeä. Ihan tyhmä ja tylsä jakso oli tähtiportista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeMa Maalis 02, 2009 6:39 pm

jaa en tiiä sit mä oon kattonut SGA pitäs nyt osata tietää tukeeko emolevy jonka tilasin 2.0 pci express liitäntää niin voisin joko hylätä tai hyväksyä tarjouksen. Mutta kun tuote tiedoissa ei lue.. Pitä vittu saada selville pian. Sais uuden koneen sit...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeMa Maalis 02, 2009 8:13 pm

Nyt huomasin, että sinusta tuli Isä. Laughing cyclops
Onnea ylennyksestä Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeMa Maalis 02, 2009 8:18 pm

Isä??????? WTF?? meikästä tuli aikoja sitten Admin mutta en sit tiedä mitä tuolla Isällä tarkoitat meikä osti uuden tietokoneen en muuta ja kaikki tuo viime viestissä oli tietokoneesta ja nyt sitten vois alkaa säätään taas omiaan.. Kone tulee varmaan keskiviikko, torstai tai perjantai (JESH) 1-3 päivää menee sivujen mukaan tuloon nyt kun on osat...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTi Maalis 03, 2009 9:32 pm

Isällä kyl tarkoitan Adim. Jillie ottaa rennommin nyt vai?
Mun äiti rikkoi jotenkin hiiren, että konetta ei voida käyttää. Nyt saan kirjoittaa läppäri mikä on hidas ja surkea. Kuitenkaan en ymmärrä miten hän rikkoin, kun aamulla olin tietokeessa ja hiiri toimi ihan hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTi Maalis 03, 2009 9:45 pm

*REPS*
Konetta ei voi sanoo rikkoutuneeksi jos hiiri on hajalla.. Meikä voisi käyttää konetta yhtä hyvin ilman hiirtäkin. Näppäimmistön puuttuminen on pahempi..
Kone on hajalla jos se on muistit paskana, näyttispaskana tai lämmöt vituillaan.
uus kone jo tulossa... sais nyt vaan tulla.. ei se hellittänyt se keksi antaa tän rangaistukseksi mun vittuilusta sille.. Meikä ei oikein tykkää näistä ylläpito hommista sun muista joita 'pitäisi' tehdä Adminina.. (ei vaan ylläpito on kivaa kun sen saa tehdä täysin itse) Very Happy ja mulla ei oo lupaa mennä korkeisiin säätöihin säätään.. eli en voi luoda esim. alueita.. tai etsiä teidän IP tai mitään..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeSu Maalis 22, 2009 8:50 pm

Et edes titteleitä. Vois sinua.
Onneksi kohta tulee kesä pääsee ottamaan hermo lomaa. Tääläkin alkaa näkyä joitakin
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeSu Maalis 22, 2009 9:49 pm

Mutta nyt tänne näin kommenttia mun hienosta Excel kaaviosta josta lähetin kaikille sähköpostia..
Laittakaa sinne nyt ees sit aktiivinen oman nimenne perään ja mieluiten merkkaatte millä hahmoilla pelaatte.
Mä luon sinne sit aina rivin uusia hahmoja varten kun huomaan hakemuksessa että itse pitää vahtia että tiedot tulee sinne.
muokkaus luvathan on kaikilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeKe Huhti 01, 2009 12:20 pm

Ollaan laitettu flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeKe Huhti 01, 2009 4:33 pm

niin te väitätte..
no jaa saa sitten nähdä miten toi alkaa toimimaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeKe Huhti 01, 2009 9:02 pm

Rolling Eyes
Mutta kohta alkaa Walt Disney dokkari teemalta ja samaan aikaa menee hyvä futis aijai. Talvisota vieläkin tulee aijai lian paljon ohjelmia samaan aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTo Huhti 02, 2009 3:57 pm

jaa.. televisiosta tuli eilen pelkkää pjaskaa suoraan sanottuna.. samoin kun tänäänkin jos muistan oikein.
Hohoijaa kun on taas tylsää..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Jillie
Pikkuapuri
Pikkuapuri
Jillie


Viestien lukumäärä : 487
Location : ???
Registration date : 19.12.2007

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTo Huhti 02, 2009 11:43 pm

Eihän telkkarista tuu nykyään oikein mitään järkevää ! -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deathflower.forumotion.com
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimePe Huhti 03, 2009 5:14 pm

toi on kyllä totta telkkarista tulee kolme tai neljä hyvää ohjelmaa ja niistä yks on Simpsonit toinen on Kovan onnen kundi, Kolmas on SG-1 jota en enää seuraa ja sit neljäs on House
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTi Huhti 07, 2009 5:24 pm

Sunnuntaina tuli aivan ihana elokuva. Harmi, että Horage ei oikein pidä sellaisita elokuvista. Itse en pystynyt oikein uskomaan miten lopussa kävi. Se oli kokonaan illuusonia. Aivan super ihana. Siperista superiin elokuva. Vaikka keisari oli niin tuttu näytteliä, mutta harmi aina hän näyttelee pahista. Neutral
Tietokoneelta katsoin eilen elokuvaa, mutta en muista nimeä jonkin lainen moon....Siinäkin oli kaksi tyttö näytteliää. Ihan kuin tyttö näytteliä olisi teho-osaston Sarah hahmon näytteliä. Jätkäkin siinä oli avain ihana pahiksen poikakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vildra

Vildra


Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampereen lähellä, MAALLA!
Registration date : 26.06.2009

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 6:37 pm

Eheheee... Vanha juttu, mutta:

Whack your boss!

I love cartoon violence. ^^


Viimeinen muokkaaja, Vildra pvm La Heinä 04, 2009 11:07 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 10:12 pm

Jaa meikä oli tänään poissa koneelta.. Koitan huomenna vastata jos jaksan.. saa nähdä onko inspiä..
SMOKE ON THE WAATEERRR

Huoh kun väsyttää... pitäs nukkua enemmän kun 9-10h...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vildra

Vildra


Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampereen lähellä, MAALLA!
Registration date : 26.06.2009

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 11:03 pm

Niimp... Saa nähä, pyydän varmaan uutta hahmoo kohta, ku tää RoPe kiinnostaa ihan oikeesti. ^^
Congrats Jillielle, ku tämmösen väsännyt. *aploodaa*

EDIT//: Haa! Uus hahmohakemus ilmoilla. Toivottavasti se pääsee turvatarkastuksesta. Wink
Juonipaljastus:
Takaisin alkuun Siirry alas
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeKe Heinä 08, 2009 1:36 am

Tervetuloa vai minunkin puolesta uusille.
Kiva kun allette tekem''n siivousta, kun niin, kuin ulkomailla juuri nyt ja sivullisesti en p''se koneelle, kun pikkuserkku kaappaa koneen minulta. Min' jatkan, mutta uskon en ihan hahmoilla en''n sittenk''n Tatu ja Tim. Jos poistattatte minut niin ei sille mahda mit''n.
Ihana v'ritys Horagella sulla on. Laughing

//Pahoittelen kirjaimiston puuttumista, koska t'ss' maassa ei ole niit' kirjaimia ja ruotsalaista '':t'//
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeSu Heinä 12, 2009 2:12 pm

jaa...

NÄYTTÖ HAJOAA VITJA SAAKELI!!! Taas menee pari sataa tähän kun tartten nyt uuden näytön..

Hoh hoijaa no jaa...

Pitäs kai töitä mennä tekeen..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitimeTo Heinä 30, 2009 1:13 pm

Sori mut mää olin ulkomailla, kun minä kirjoitin tuon.
Ai, että meidän ystävän reissu peruuntuin, kun hän sairastui. Miksi tämä kesä pitää mennä pepulteen. Mitä pahaa minä olen tehnyt.
Eksiä hankinut parisen kuukausia sitten uuden koneen ja näytön. (näyttö oli kuitenkin vanhempi versio).
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 7 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä keskustelua-
Siirry: