Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!

Siirry alas 
+2
Fendiny
Horage
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 1:02 pm

alkaa joo.. meikä on töissä sen ajan kun olen niin hyvä että en reputtanut mitään koetta.. (toisin kuin sinä)

Mutta sehän nyt oli jo selvää kun meikä on näin täydellinen...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 1:07 pm

Varmaakin tai minä olen niin valikoiva ihminen, että luen mieluiten niihin kokeisiin mitkä ovat ihania ja kiinostaa todella paljon. Ne eivät oikein kiinosta minua mitkä sain hylsyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 1:11 pm

siksi mennään amikseen sille linjalle johon todella halutaan ja luetaan kaikkeen koska kaikki on hyödyllistä hauskaa ja kiinnostavaa..
(MOTIVAATION VOIMAAA)
Meidän luokalla taidan olla ainoa jolla on motivaatio kohdallaan...
DISTURBED - LAND OF CONFUSION
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 1:13 pm

kyllä on kiinostusta siiheen, mutta enemmäkseen pidän siitä alasta, kun on biologia ja anatomiaa siinä opiskelusta. Matematiikka ja yritys on mitä vihaan kaikkein eniten. Tämän koulutuksen jälkeen mitää mennä lukioon ja sieltä lääkäriksi ja sieltä erikoistua patalogiaksi. Se on kivaa hommaa Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 12, 2008 1:18 pm

yritys on perseestä... samoin Asiakaspalvelu mutta niitäkin on opeteltava..
ei kiinnosta mua mutta sitten taas pakko opiskella koska voin tarvita...
Matematiikka on ylä asteen asioita joten se on vitun helppoa (kohta ensimmäisen luvun tehnyt ja menee luvun muuta luokkaa edellä) oon vasta 32 tehtävää muuta luokkaa edellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 19, 2008 3:37 pm

Meilläkin oli tietokone tunteja ei mikään oikei kiinostava aihe sinäänsä, koska itse ne ovat aijjemmin opetettu. Sen sijaan minulla menee hermot internetin kanssa, kun vähät väliä keskeyttää yhdeyden ja parin minuutin välein täyttyy painaa Connect. Ai että menee hermot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 19, 2008 3:54 pm

Jaa... meikällä on nyt emut Nintendoon..
I am happy but sad.. nyt voin siis pelata FF 1-6 koneella.. seiska ei valitettavasti toimi Sad
ja Pleikkari ykkösellä 9 eli nyt enää 8 pitäs hommata ja sitten on aika hyvä vertailla mutta voin sanoa että FF 6 ohitti jo 10 ja 12 nyt kun olen sitä pelaillut.. (I have Three reasons to keep you here. First you are so beauty second i want to see if i am your type and third litlle by your powers.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Marras 23, 2008 4:23 pm

... FFX ja FFX-2 ftw!!! Oon joskus pelannu noit vanhempii final fantasyi mut kyl mää sanoisin et FFX voittaa...

(Me is back)
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Marras 23, 2008 7:14 pm

ja mä sanon että turpaan tulis.
FF7 ownaa sit heti perässä IX sitten VI. Top kolmoseni..
Fallout 3 on muuten aika helppo peli pelata läpi meni jotain 10h vaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 9:33 pm

Väärin... tai no onhan se mielipideasia, mutta minä olen oikeassa! =) Itse nautin peleissä myös visuaalisesta puolesta, ja rohkenen väittää että se ei ole aijemmissa peleissä (siis ennen ffX ilmestyneissä final fantasyissä) mitään maailmanluokkaa... No tietenkin siihen liittyy pelin ikä ja muuta mutta olen silti X ja X-2 tyyppi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 9:40 pm

X 2 kiinnostaa vaan yhdestä syystä. Ja sen nyt tietää kaikki.
Visuaalisuus on katsojan silmissä 9 on hyvä graffainen.
Meikä nauttii tarinan kannalta ja grafiikka on hyvä mun silmissä kun se ohittaa normaalit graffat.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 9:45 pm

njoo... mutta 9 on vaan niin jotenkin... no jos ajattelee eroilta WoWia ja GW:tä ni se tiivistää sen hyvin. GW. hahmot on tehty niin aidoiks ku saadaan, siis ne on yritetty tehdä oikeen ihmisen mukaisesti. WoW hahmot on tehty todella piirrettymäisesti eikä niitä oo vaan mun mielestä mukava kattooo...
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 9:47 pm

Sä siis haluat pelata elokuvia. Ei kiitos morjens.
Elokuvat on kivoja katsoa mutta en mä sen tapasia haluaisi pelata koska se maksaaaaaaaaaa..
Eikä noita kahta peliä voi verrata. GW = ilmainen WOW = Maksullinen se tekee jo suuret erot.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 9:54 pm

Njoo kyllähän nää hyvän grafiikan pelit maksaa aika paljon, mutta laadusta pitää maksaa... ja sitäpaitsi kyllä niitä kahta peliä voi verrata, niillä on vaan eri tavat rahastaa. Wow... kuukausimaksu, no joo sillä saa aika paljon rahaa... GW, pelien hinnat 40e, lisäosia kerran vuodessa tai puolessa vuodessa + sivutuotteet esim. skill paketit, bonus mission pack jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 10:01 pm

WOW on vitun hyvä peli GW aika helvetin paska jos niitä vertaa. (kumpaakin pelannut) Guild Warsissa ei oikeesti oo mitään sisältöö ja levelaus tulee mättämällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 10:08 pm

Guild warssin idea ei ookkaan level 20 saavuttaminen... Ja jos ajattelee wowia niin se vast on vitun ykstoikkosta hakata mobeja siihen asti et on level 70 (tai nyt 80) ja sit ku on 80 ni olla ilonen ku voi mennä mihin vaan instaan... ootko hankkinu guild warssissa ittelles jotku elite armorit? tai jonku titlen? Tai ootko hankkinu ittelles jotaan reg 8 aseit mis on max dmg?
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 10:11 pm

mä en jaksanut level 10 pidemmälle se idea hajos siinä kohtaan.
Wow sit taas siinä voit myös levelata questeilla ja on vähän pakkokin jos et osaa tappaa montaa mobia yhtä aikaa nopeesti..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeMa Marras 24, 2008 10:14 pm

Se ei kerro taas sulle paljoakaan guild warssin sisällöstä jos oot päässy lvl 6 asti ja lopettanu... Ja kyllä guild warssissaki guesteja on, paljon, ja sit voi levelata missioneilla tai dungeoneilla tai just guesteil.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeLa Joulu 06, 2008 4:21 pm

Yks hailee GW on aika surkee verrattuna Wowiin ainakin kaveri systeemin perusteella.
Meikä tuli just serkkujen synttäreiltä nyt SG putki jatkuu ja sitten siinä välissä Wowin pelausta..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Joulu 21, 2008 2:26 pm

Eilinen tähtiportti ei ollut niin hyvä mikä tuli viikko sitten. Se jakso oli yksi parhaista jaksoista. Se on hieman ärsyttävää, kun ei tiedä missä tuotanto kaudessa siinä oikein mennään.
Hyvää joulun lomia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Joulu 21, 2008 4:07 pm

Paskaa jouluapa meikä on kipee Sad
jaa se on joku 2-3 tuotantokausi ootas tarkistan... Tarkistus käynnissä...
3. tuotantokausi. Meikä meneekin 10. eli vikassa oikeassa tuotantokaudessa sitten on tietysti atlantis ja muut mutta ne on ihan paskoja niissä ei ole Teal'cia...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Tammi 11, 2009 10:16 pm

Voi sinua. Hitsi olen missannut paljon, jos Teal´cia ei ole paikalla. Eilinen ei ollut yhtään jännä, kun puhuttiin Daniellin vaimosta. Ehkä ainoastaa se, että Danielin lapsi oli arvokas. Kaupoissa on nähnyt ainoastaan kuuteen asti.
Se on harmi, että ei ole nähnyt kolmas tuotankokauden Taistelu Planeetta Galattikasta. Nelonenkin on jo tulossa. Nelonen näytti ainoastaan ensimmäisen sitä minä en ole myöskään nähnyt, mutta kakos tuotannossa jäi koukkuun ja haluaisin nähdä myös sen nelosen. Voisi vuokrata, mutta ei ole aikaa katsoa putkeen viikon aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Tammi 11, 2009 10:20 pm

jaa ne on siellä jo se ehkä johtuu siitä että suomessa ei olla koskaan menty 6 pidemmälle. Aina jäädään Anubiksen tuloon..
Vittu pitäs nähdä Ark of truth koska se on jatko kympin vikalle jaksolle vaikka se aika paska onkin
(STARGATE.WIKI)
Ja siis SG-1 on aina vikaan saakka Teal'c vaikka se onkin helvetin kova. "indeed"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Tammi 11, 2009 10:28 pm

Jack on paras. Ainakin siinä kohdassa, kun sanoo Samille, joka on rinnakkaisulottuvuudesta; " Miten sinä pystyit naimaan tällaisen luuserin. "
Teho-osatokin loppuu miksi hyvät sarjat loppuvat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitimeSu Tammi 11, 2009 10:32 pm

jaa toi jakso ihan paska mun mielestä parempi on "What?!"
No jaa mutta atlantiksessa on Magcyver viittaus..
Mutta joo Jack on ihan kohtalaisen kiva.. mutta paras on Teal'c.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Sponsored content





Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!   Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla! - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kerhohuone I - Pitää tälläinen olla!
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä keskustelua-
Siirry: