Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Poissaolot

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Jillie
Pikkuapuri
Pikkuapuri
Jillie


Viestien lukumäärä : 487
Location : ???
Registration date : 19.12.2007

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 5:49 pm

Jillie päätti laittaa tähän poissaoloille paikan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deathflower.forumotion.com
Vieraili
Vierailija




Poissaolot Empty
ViestiAihe: moi^^   Poissaolot Icon_minitimeKe Heinä 30, 2008 7:50 am

Olen poissa, korkeintaan 3 päivää. Lähdetään jonnekkin kuuseen nyt aamul.
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeKe Heinä 30, 2008 11:07 am

Selväh^^....

Meikä on poissa tänään kun on sauna ilta ja viikonloppuna olen partioleirillä rastivastaavana...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeSu Tammi 11, 2009 10:20 pm

Kouluni takia minulla ei ole aikaa ropettaa täälä ja ispiraatio on hukassa. Oikeastaan melkein kaikissa rope paikoissa missä pelaan. Enemmäkseen koulu vie suurimman aikani ja oma foorumin yllä pitämiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Murmeli

Murmeli


Viestien lukumäärä : 245
Location : Tampere
Registration date : 28.07.2008

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeSu Kesä 07, 2009 3:44 pm

Minä en ole tämä kesän oikein aktiivinen, koska en ole saanut vasta pelaajia.
Tekemistä riittää tämän kesän ajaksi ainakin alku puolen.
Kolmeksi viikoksi minä lähden ulkomaille ja työpaikan etsimistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shadou

Shadou


Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 31
Registration date : 19.03.2009

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeTo Heinä 02, 2009 9:23 pm

Näin kesällä minua tuskin näkee täällä juuri nimeksikään. Olen töissä koko kesän, eikä enää iltaisin jaksa yrittää tehdä mitään aivotyötä muistuttavaakaan.
// kirjoitin peliin, jossa olen mukana pitkän ja mukavan vastauksen, jonka kone poisti. En jaksa vääntää tänään uudelleen, niin yritän huomenna tulla uudelleen koneelle.//
Takaisin alkuun Siirry alas
http://shadou.vuodatus.net
Vildra

Vildra


Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampereen lähellä, MAALLA!
Registration date : 26.06.2009

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeTi Heinä 07, 2009 4:48 pm

Meikä nyt poissa kun meen kamulle yöks. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vildra

Vildra


Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampereen lähellä, MAALLA!
Registration date : 26.06.2009

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 9:28 pm

Anteeksi epäaktiivisuuteni, mitä on ilmennyt viimeisimmän kuukauden sisällä. Olimme Kouvolassa monta yötä samoin kuten Turussakin joten olen ollut kiireinen ja aina kun en ole kiireinen ei joko ole YHTÄÄN inspiraatiota ja/tai väsyttää niin ****sti ja/tai ei yksinkertaisesti jaksa tulla koneelle. Nyt yritän kumminkin aktivoitua taas...

//Edit: Ja koulukin pukkaa päälle niin että oon ehkä juuri juuri viikonloppuna sillee että pääsen koneelle ja jaksan kirjottaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shadou

Shadou


Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 31
Registration date : 19.03.2009

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeMa Marras 02, 2009 2:13 pm

"Tässä on mennyht luvattoman kauan, siis viimeisimmästä kirjoittamisesta. Olen todella pahoillani. Selityksiä on monenlaisia.

Ensiksi tänne piti kirjoittaa synttäreistäni (17, jippia jee), mutta niin nopeasti sen perään oli kirjamessut, että ajattelin yhdistää niiden kirjoitukset ja tehdä yhden iloisen ja positiivisen postauksen viikon vaihteesta.

Näin ei käynyt, kun aivan liian pian kirjamessujen jälkeen tapahtui Naantalissa eräs tulipalo. Onneksi yksikään menehtyneistä ei ollut tuttuni, mutta rankkaa se oli silti. Hyvä ystäväni menetti kerralla viisi ystävää. Minä taas tunsin Töölöön viedyn, vakavia palovammoja saaneen miekkosen, sama kesätyöpaikka kun oli ollut. Hän oli ollut hahmiksemme ilopilleri ja piristänyt rankintakin päivää - vaikka olisi itse siinä sivussa lusmuillut töistä. En jaksanut siis alkaa kirjoittaa oikein mitään. Pääasiassa olin vain vajonneena apatiaan, jossa mekaanisesti suoritin kouluun liittyvät velvollisuudet.

Sitten tuli syysloma. Olin jo kesän päätteeksi varannut matkan Budapestiin ja maksut oli suoritettu, sinne siis. Nautin kyllä matkasta ja päätin taas alkaa elää virtuaalielämäänikin loman loputtua. Mutta ei.

Ties minkä kirouksen takia heti palattuani nousi 38,5 kuume. JEE!!! Se sitten iloisesti heittelehti aina 39 ja sitten 37. Kun se oli alimmillaan uskaltauduin kouluun kurssuen reputtamisen pelossa, mutta tämä ilmeisesti laukaisi laryngiitin, joka oli kerrassaan ihastuttava kuumeen kanssa. Tänään alkaa kolmas kuumeinen viikko, mikäpäs sen säälittävämpää. Kahden lääkärikäynnin jälkeen (miten alentavaa onkaan joutua lääkäriin) on tauti kokonaisuudessaan selvä ja lääkkeitä hankittu. Ensimmäinen käynti oli turha, vaikka viruskanta oli 17:sta hujakoilla sain vain lumelääkkeitä, mutta viime sunnuntain jälkeen määrättiin kaikkein vahvimmat astmalääkkeet, että kykenisin hengittämään (säälittävää saada rasitusastmaan jotain sellaista) ja antibioottikuurin. Kyseessä vakava keuhkoastma ja poskiontelotulehdus, sekä jatkuva kuume. Näin siis meillä.

Koneella en saisi vieläkään olla. "Jos ei jaksa mennä kouluu, ei jaksa olla koneellakaan," äitini sanoin ja lopetan kirjoittamisen ennen kuin hän palaa kaupasta. Se on moro!"
-shadou.vuodatus.net-

Anteeksi siis poissaoloni! Yritän parannuttuani olla aktiivinen ja tulla tänne kirjoittamaan! Nyt en yllämainitusta syystä uskalla jäädä koneelle pidämmäksi aikaa. Anteeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://shadou.vuodatus.net
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeMa Marras 02, 2009 5:03 pm

jaa että näin meikällä on 11h että olen 17...

itselläni on nyt kovat flunssan alut kurkussa on kuulemma viruksen alku ja nenä vuotaa päätäsärkee ja muuta kivaa mutta ei toi kuume nouse..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Jillie
Pikkuapuri
Pikkuapuri
Jillie


Viestien lukumäärä : 487
Location : ???
Registration date : 19.12.2007

Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitimeLa Joulu 12, 2009 8:10 pm

ohou... minä olen hiukan epäaktiivinen, mutta yritän päästä vastailemaan ja yritän selvittää pääni että pystyn vastaamaan
Takaisin alkuun Siirry alas
http://deathflower.forumotion.com
Sponsored content





Poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot   Poissaolot Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poissaolot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: //Off Game :: Ilmoitustaulu-
Siirry: