Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Luunitikki tulee esiin.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vildra

Vildra


Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampereen lähellä, MAALLA!
Registration date : 26.06.2009

Luunitikki tulee esiin. Empty
ViestiAihe: Luunitikki tulee esiin.   Luunitikki tulee esiin. Icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 11:48 pm

BÖÖ!

- Nimi: Oikeaa en julkene teille kertoa... Emppu, Maissi
- Lempinimi: Emppu, Maissi
- Laji: Hullu, Ihminen, Apina, Rotta (näin mulle ollaan sanottu)
- Sukupuoli: Tyttö/Nainen
- Ikä: En julkene kertoa, se olkoon ikuinen mysteeri.
- Siviilisääty: Ihastunut, ihastumisesta ihastukselle kertonut. Ihastus ei ole VIELÄKÄÄN vastannut. (Murr...)
- Ammatti: Virallinen Piereskelijä xD
- Asema: Paha Hyvis
- Luonne: Muiden mielestä; Hullu, mukava, huumorintajuinen, ajatteleva, fiksu (O.o) ja ... ... kuulemma hikke. En pidä koulusta, menestyn koulussa, vahvin kouluaine enklanti, tykkää nukkua ja piereskellä sekä räiskintäpeleistä tykkää kans hirmusesti. Ja siitä yhdestä tykkään kans hirmusesti! Sen nimi on... _ _ _ _! <33 HIRSIPUUTA! ^^ Olen omastaa mielestä suht koht fiksu, typerä, nolo, hassu, pelle, apina (itse asiassa simpanssi, koska osaan matkia ihan julmetun hyvin simpanssia.) Osaan pitää salaisuuksia, teen paljon ystäviä.. Pidän kiinni lupauksista (usein). Pidän vanhojen päiväkirjojen lukemisesta, siellä kun on aina jotain mille voi nauraa...
- Ulkonäkö & pukeutuminen: T-paita tai huppari, farkut ja lenkkarit. Disneyland-lippis mitä en oo pessyt viiteen vuoteen ja yleensä jotain Puman vaatteita päällä.
- Menneisyys on takanapäin. Hmm....
- Aseet & voimat: nyrkit, vahva (eh-he)
- Muuta: Hikoilen aika paljon... Rakastan uimista ja sukeltamista (ja sitä yhtä...). Kaks läheisintä miespuolista henkilöö mun elämässä on isä ja serkku... Olen ihan hyvä koulussa... Emmää tiä mitä mä ny kertoisin. Kysymyksiä voi heittää, vastaan mielelläni. Liian henkilökohtaisiin kysymyksiin en tosin vastaa...
- Liikkuminen: Tampereen lähialue, Turku ja Helsinki. Myös ulkomailla likkuu.

*Kimppuuni EI ole mahdoton hyökätä, enkä ole iätön tai kuolematon*

//Uskoisin että tämä on nyt sitten sääntöjen mukainen esittäytyminen... He-he //
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Luunitikki tulee esiin.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: //Off Game :: Esittele itsesi-
Siirry: