Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Let's but and end to all the misery

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Let's but and end to all the misery Empty
ViestiAihe: Let's but and end to all the misery   Let's but and end to all the misery Icon_minitimeTo Huhti 16, 2009 6:25 pm

//sijoittuu Allenin ja Ruhtinaan ottelun jälkeiseen hetkeen juonen muutos peli//

Allen laskeutui rappusia joille tippui verta kun hän asteli. Hän oli oksentanut ulkona verta liiasta voiman käytöstä. Hänen magiansa oli samalla tasolla kuin ennenkin. Hän pääsi alas portille saakka ja otti vertansa piirsi puoli ympyrän tälle puolelle ja laski kolme kiveä yhden portin kummankin maagan osuvan osan eteen ja yhden niiden muodostaman kolmion huipuksi. Näin ympyrän sisällä oli kolme keskipiste kiveä.

Olen elänyt tässä maailmassa onnellisena ja jättänyt jälkeni moneen asiaan. Olen luonut elämän tällä puolella porttia jahdaten monstereita. Kun astun toiselle puolelle asiat ovat toisin en voi palata ja maailman kaikki monsterit jahtaavat minua. Joudun taistelemaan kunnes kuolen, mutta uhraukseni ansiosta nämä ihmiset saavat elää ikuisesti ilman monstereita. Toivon että voin joskus muistella tätä hetkeä ilolla ja että jotkut edes muistaisivat minut. hän totesi itselleen mielessään ja muutama kyynel iski maahan. Hän käveli portille ja astui siitä lävitse. Hän piirsi toisen ympyrän ja sijoitti taas kolme kiveä maahan. Hän oli upottanut niihin magiaa tarpeeksi lukitsemaan portin ja näin esti itse monsterien hyökkäyksen. Hän aikoi sulkea tämän maailman ja sen oli tapahduttava tältä puolelta. Hän ei osannut tehdä sitä toiselta puolelta. Hän katkaisisi maailman monsteri voiman omalla voimallaan. Hän tuhoaisi monstereita tällä puolella loputtomasti. Hän oli jättänyt lattialle kirjeen jonka oli kirjoittanut aikanaan. Hän muisteli sen sanoja samalla kun kaivoi rohkeutta tehdä tämän.

Kirjeen sisältö oli seuraava
Hyvästi ystävät ja muut rakkaat. Olen nyt kun luette toisella puolella porttia olen lukinnut portin niin että ette voi matkata tänne eivätkä monsterit voi matkata sille puolelle. Minä rakastin taivasta ja merta ja metsän tuoretta tuoksua mullan tuntua jaloissani ja auringon paistetta silmilleni. Nämä kaikki iloni ovat nyt teidän toivon että iloitsette kaksin verroin, koska minä uhrasin luultavasti henkeni taatakseni teille nämä ilot. Minä lukitsen portin taatakseni ihmiskunnan selviämisen ja monsterien tuhoamisen tähden. Me ihmiset emme koskaan kehity eteenpäin jos en tee tätä jatkamme loputonta monsteri metsästystä ja tuhoamme lopulta itsemme. Tämä on ainut tapa estää koko tuho, joka muuten tapahtuu. Luotan teidän käsiinne voiman muuttaa maailmaa. Toivon että te kaikki löydätte jotain mihin turvautua nyt tulevaisuudessa emme voi ikuisesti jahdata monstereita vaikka se kuinka tuntuu velvollisuudeltamme. Luon teille historian menkää te ja luokaa itse itsellenne tulevaisuus. Toivon että sanotte Abryalle anteeksi kun en kouluttanut tätä loppuun saakka niin kuin itsekkin toivoin tekeväni vaan jätin sen puolitiehen toivon että hän elää loppu elämänsä iloisena. Minä olin oikeasti iloinen nämä viimeiset viikot ja haluan juuri siksi sulkea portin jotta tämä iloisuus jää muistiini. Haluan tämän vievän minua eteenpäin loppu elämäni. Kiitos ja hyvästi

Allen muisti koko kireej sisällön ja laski kätensä kivelle aktivoiden portin sulkemisen. Hän muisti Ryan kasvot ja veljensä kasvot. Hän muisti elämänsä toisella puolella. Hän vetäisi aseensa esiin ja lähti eteenpäin. Portista saattoi tällä hetkellä nähdä läpi kun hän asteli eteenpäin. Hänen kadoten yllättäen siniseen valoon, joka oli tapahtunut portin toisella puolella. Tämän jälkeen portti jäätyi umpeen. Hän oli kadonnut siniseen valoon ja portti oli jäätynyt umpeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
 
Let's but and end to all the misery
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: //On game :: Orpokoti - Death Moon :: Orpokodin Kellari-
Siirry: