Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ymmärrä porttien vaarallisuus niin selviät ongelmitta porttien toisella puolella.
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ichita-san tarjoaa suttauksiaan

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimeKe Syys 03, 2008 7:20 pm

Kuten otsikkokin viittaa, piirtelisin vapaaehtoisten hahmoista kuvia. Kuvien tekoon/ilmestymiseen foorumille menee 1 tunnista 1 kuukauteen (noin). Melko paljon riippuu inspiraatiosta, löydänkö kameran ja väritetäänkö kuva vai jääkö se mustavalkoiseksi.
Eli uhreja otetaan vastaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimeLa Syys 06, 2008 1:22 pm

muahahaha...
Mä haluan nähdä miltä mun hahmot näyttää ja ihan sama kuka niistä niitä siis oli
Allen
Edward
Lucifer
Kristian
Lavi
siinä ne taitaa olla..
eli noista ihan sama ketä.. Luciferista ei tainnut ollenkaan olla kuvaa niin se mieluiten..
Ihan sama onko musta valkoinen vai väritetty miten nyt oma inspisi on.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Pansy

Pansy


Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 30
Registration date : 12.01.2008

Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimeSu Syys 14, 2008 12:36 pm

Minun Abryarysta saa piirtää kuvaa. Millainen tahansa käy. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiver-.webs.com
Vieraili
Vierailija




Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimeSu Syys 14, 2008 8:04 pm

Jaaps, jaaps, kyllähän alan pian piirtelemään, kunhan pystyn kauemmaksi aikaa poikkeamaan tänne... Kiirettä pitänyt hieman..
Mutta ilmoittelen sitten kun piirrokset ilmaantuvat xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Horage
Admin
Horage


Viestien lukumäärä : 1123
Ikä : 31
Location : In hell
Registration date : 23.07.2008

Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimeSu Syys 14, 2008 8:07 pm

selvähän se ja kiitosta paljon..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://terranworld.forumotion.net/forum.htm
Vieraili
Vierailija




Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 11:44 am

ja jos vielä mahdollista, voisit piirtää vielä hyväksynnän alla olevasta zérasta ? Smile tiedot löytyypi hahmohakemuksista ainoana topicina ^^ esittelykuva nimittäin olisi muksi :3 ja siitä voisin sitten väkertää jonkinmoisen avankin ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vildra

Vildra


Viestien lukumäärä : 277
Location : Tampereen lähellä, MAALLA!
Registration date : 26.06.2009

Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 10:16 pm

Ihanaa, mulle kelpais kuva Vildarnasta(tiedot ainakin tällä hetkellä Hahmohakemuksissa), jos vaan jaksaisit. En millään osaa piirtää mitään, vaikka yritin koko eilisen. Juu ja aivan sama onko värillinen vai mustavalko. Värillinen tietty olis aina parempi.
Ja tästä voi päätellä, että mä oon huono piirtäjä...
Eh-he...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ichita-san tarjoaa suttauksiaan   Ichita-san tarjoaa suttauksiaan Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ichita-san tarjoaa suttauksiaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Taide ja tarinat :: Fan-art-
Siirry: